3 Ekim 2011 Pazartesi

Lezzetin peşindeyim!




Beni tanıyanlar bilir; ben öyle çok yiyen, böyle habire canı bir şeyler çeken, ağzı sulanan insanlardan değilimdir.
Hatta çocukluğumdan beri yemek seçen biriyim. Yiyeceğim şeyin önüme geliş şekline, hatta fiziksel güzelliğine çok önem veririm.
Mesela domates yemem ama çeri domatese bayılırım. Kabak yemeği yemem ama mücvere deli olurum.
Yeni lezzetler keşfetmeyi, sevdiğim tatların enteresan sunumlarını çok severim.
Ve aslında hepimizin alışkın olduğu tatların en iyisini nerede bulacağımızı araştırmayı da severim.
Bu tatların illaki şık bir restoranda, pahalı bir mekanda veya muhteşem manzara eşliğinde olmadığını hepimiz biliyoruz.



Aslında ben mekanların değil lezzetin peşindeyim!
İşte bu noktada benimle aynı düşünenler için yepyeni bir kategori açıyorum.
İstanbul'dan, Bursa'dan ve gezi rotalarımdan alternatif  lezzetleri anlattığım yeni sayfama,
blogun en üstündeki kategorilerde yer alan "YiYORUM" u tıklayıp ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder