11 Ekim 2011 Salı

Naz'ın sonbahar-kış dolabı

Mevsim değişiyor ve ben de dolabın önüne oturup, "hiç bir şeyim yoooook!" tribine girip, avazım çıktığı kadar bağırma mevsimime geldim. Tamam, her konuda söylenecek sözüm olabilir ama moda ve stil konusuna da dalmayacağım. Çünkü bunu gerçekten çok iyi yapan bloggerlar var etrafımızda. Fakat kuşkusuz her kadın gibi ben de modaya yani aslında alışverişe düşkün olduğumu itiraf etmeliyim. Ve şimdi sonbahar-kış için gardırop yenileme zamanı! (Bunu da hiç anlamam, komple gardırobu boşaltıp, yenilerini alanlardan olmadım hiç, bir kış aldığımı en az 3 kış giyebiliyorum) Ama bu sezon içimde acayip bir alışveriş manyaklığı var, çünkü kaç sezondur abidik gubidik moda olan şeylerden çok sıkılmıştım, fakat kesinlikle bu kış tam bana hitap ediyor. Sizinle şimdi bu sezon için almak istediğim parçaları paylaşacağım, bir nevi 'wish-list' diyebiliriz:) İşte ilk alacağım parça, bu yılın gözdesi pileli eteklerden en beğendiğim bu model oldu;
Bu pileli etekleri bütçenize göre; Massimo Dutti, Fabrika, Beymen ve Machka'da da bulabilirsiniz. Lacivert bir çanta istiyorum, çünkü bu yıl her kış olduğu gibi karalara, siyahlara bürünmek istemiyorum. Bir çok renkle kombinleyebileceğim kahveli lacivertli bu LV bence harika. Tabi orijinalini alamayacağım için ya 1.kalite replikasını bulacağım ya da benzer ama farklı markalarda şansımı deneyeceğim.
Marie Claire'in yanında ek olarak verdiği Süper Dergi'de kapak kızı Tuba Ünsal'ın çekimlerde kullandığı bu elbisenin de hem modeline hem renklerine bayıldım.
Bu elbiseyi Miss Selfridge'in online mağazasında bulabilirsiniz. Sezonun bence en tatlı ve iddialı botları kürklü bootieler. Hem sıcak tutuyor, hem şık duruyor hem de minik topuklarıyla çok rahat. Çocukken bunlara benzer tabii topuksuz olanlarından giyiyordum. Mudo, Derimod, Elle, Massimo Dutti, Diesel, Escada, LCW gibi her bütçeye uygun markada bulabileceğiniz bu botların bence fiyat ve biçim olarak en şahanesi Deichmann'da fakat görselini bulamadığım için Zizigo 'dan benzerini bulduğum bu botu paylaşıyorum. Bu da hiç fena değilmiş yani:)
Bu yıl paltolar, montlar çok renkli. Canlı renklerle kışın verdiği kasvetin biraz dışına çıkacağız gibi görünüyor. Turuncu, zümrüt yeşili, saks mavisi, kiremit rengi, kırmızı hatta turuncu şimdilik vitrinlerde gözüme çarpanlardan. Özellikle kaşe, tüvit ve kürklü mantolar dikkat çekiyor. Yani bu sene içimiz de dışımız da ısınacak. Trençkot almayı düşünüyordum fakat hızlı gelecek kış için bunun çok da akıllıca olmadığına karar vererek, trençkot kesim, kruvaze bir palto almaya karar verdim. Hatta bugün Mango'da denedim ama tam içime sinmedi, diğer alternatifleri de gözden geçirip, öyle karar vereceğim. Benim favorimse "Kırmızı"
İşte bu da ayaklarımdan çıkarmak istemeyeceğim, tarzıyla ve renkleriyle beni yansıtan tatlı ayakkabılar,
Yine bu sene çocukluğumdan beri en sevip, en rahat ettiğim kadife pantolonlar çok moda. Çok skinny olmayan düz dar kesimleri hem topukluyla hem babet hem botlarla çok rahat kullanabilirsiniz. Benim seçimim Tommy'nin klasik rengi lacivertten yana olacağa benziyor.
Sezonun iddialı ve sevimli trendi "bebe yaka"ları da unutmamak lazım. Henüz çok araştırma yapmadım ama bugün Koton'da incili bebe yaka bir bluz gördüm, beğenip alacağım zaman onu paylaşacağım. Bu sezon için herkese istediklerini bulmalarını ve sevdiklerine kavuşmalarını diliyorum. Çünkü biliyorum kızlar alışveriş zor zanaat:) Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder