30 Kasım 2011 Çarşamba

Moda postu: Tally Weijl xmas 2011

Moda yazmayayım diyorum ama öyle güzel şeyler buluyorum, görüyorum ki bir kategori daha açasım geliyor bloguma. Yazmasam da almasam da moda dünyasını seviyorum, alışveriş manyağı değilim ama en nihayetinde kadınım. Yani gitmesek de görmesek de o köy bizim köyümüz:) Bunu paylaşmazsam çatlarım dediğim bir marka çıktı karşıma. Aslında yıllardır Türkiye'de de satışı olan bir marka belki bir çoğunuz aşinadır ama ben yeni keşfettim ve çok mutlu oldum. İsviçre kökenli Tally Weijl 'dan bahsediyorum. Nasıl okunduğuna dair en ufak bir fikrim yok ama okadar beğendim ki tek hedefim websitesinde kaybolduğum gibi Forum AVM yada Profilo'ya gidip mağazanın içinde kaybolmak... xmas için bir koleksiyon hazırlamışlar, bayıldım. Bende de öyle ürünler olsa ben de hazırlarım dedim vee süpriz, sizin için bir wishlist  / outfit hazırladım, bunu ilk defa yaptım! :) oradan bulduğum ürünlerden kendi krismıs konseptimi yarattım, çok da eğlendim. Bunların hepsini istiyorum! Bu tarz postları sayfamda görmek istiyorsanız yazın bana anacığım:) Sevgiler, Hergunluk.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder